تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 - 18:48
کد خبر : 60591

فوتشال؛ معجون هیجان‌انگیز فوتبال و شالیزار

فوتشال؛ معجون هیجان‌انگیز فوتبال و شالیزار

جارستان به نقل از ایرنا؛ در فصل کاشت نشای برنج در استان‌های شمالی کشور بازی هیجان‌انگیزی به نام فوتشال رواج دارد که مورد توجه سایت AFC نیز قرار گرفته است. فوتشال. تلفیقی اعجاب‌انگیز از فوتبال و شالیزار. سایت AFC این بار برای جلب نظر مخاطبان ایرانی خود چند تصویر از مسابقات فوتشال را روی خروجی

جارستان به نقل از ایرنا؛ در فصل کاشت نشای برنج در استان‌های شمالی کشور بازی هیجان‌انگیزی به نام فوتشال رواج دارد که مورد توجه سایت AFC نیز قرار گرفته است.

فوتشال. تلفیقی اعجاب‌انگیز از فوتبال و شالیزار. سایت AFC این بار برای جلب نظر مخاطبان ایرانی خود چند تصویر از مسابقات فوتشال را روی خروجی خود در صفحات مجازی قرار داده و بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

اما در مورد فوتشال کمی بیشتر بدانیم. این رشته در فصل کاشت نشای برنج در شالیزارهای شمال کشور خصوصا در استان مازندران و گیلان رواج دارد. این مسابقات معمولا در ماه‌های فروردین و اردیبهشت برگزار می‌شود و قوانین خاص خود را دارد و البته با استقبال فوق‌العاده مردم نیز همراه است.

فوتشال در زمینی به ابعاد حدودی ۲۵*۵۰ برگزار می‌شود و هر تیم ۹ بازیکن در داخل زمین دارد. مردم نیز استقبال خوبی از آن به عمل می‌آورند و فضای رقابتی جالبی وجود دارد. یک گزارشگر هم با هیجان بالا مسابقات را گزارش می‌کند. در این بازی که به قدرت بدنی بالایی نیاز است؛ گل‌های زیادی رد و بدل می‌شود و بازیکنان نیز گاها از حرکات آکروباتیک استفاده می‌کنند و ابایی بابت این قضیه ندارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.